Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Mere info

OK
OMBOOKING

OMBOOKING ELLER ANNULLERING AF FLYBILLET

Man kan altid ombooke og annullere en normalbillet indtil 12 timer før afrejse, men man kan ikke få pengene tilbage. Hvis man annullerer, får man et tilsvarende antal bonuspoint indsat på sin egen- eller virksomhedskonto, som ma kan bruge en anden gang. "Rundture" og Sight Seeing kan ikke ændres. Se også de Generelle Vilkår.

Ønsker du at ombooke eller annullere en billet, så foregår det ved selvbetjening. Du skal bruge den samme e-mail, som er brugt ved booking af billetten, og det kodeord du har til jeres konto hos os. Der kan du logge ind på alle tider af døgnet. Derfor er det en fordel, at den enkelte passager har alle oplysninger, så man selv kan gå ind at ændre deres billet uden for almindelig kontortid.

Senere end 12 timer før afgang kan en booking ændres op til 2 timer før afgang til en flyvning samme dag - med visse restriktioner og mod betaling af 600 kr eller 600 point for klippekortkunder. Det kan kun gøres telefonisk på 70 20 00 60 - tast 1. Det kan ikke gøres via email eller SMS.

Det er betinget af, at der er plads på den ønskede afgang, og det skal gøres minimum 2 timer før afgangstidspunktet i fartplanen for den oprindelige afgang. Der kan ikke ombookes fra de 2 første afgange om morgenen. Er billetten på den nye afgang dyrere betales merprisen. Er billetten billigere, refunderes differencen ikke.

Servicetelefonen 70 20 00 60 er åben alle hverdage fra kl. 06.00-20.00. 

Kundemails besvares fra kl. 09.00-17.00. Alle får svar indenfor 24 timer, men uden for kontortid kan man ikke forvente at få svar med det samme.